Reklama

Trápení léčí ženy nákupy

Známý fakt, si ženy, na něž dolehlo velké či menší trápení, kompenzují duševní trýzeň toulkami po obchodech, se rozhodl takříkajíc do hloubky rozpitvat německý Institut pro výzkum veřejného mínění Forsa.

Z reprezentativní ankety, v jejímž rámci oslovil 1001 žen všech věkových kategorií vyplynulo, že pro většinu z nich je nejúčinnější náplastí na jejich milostné či jiné soužení nákup oblečení nebo perfektního páru bot. K této slabosti se přiznalo 37 procent respondentek, které nacházejí útěchu v nových šatech nebo blůzce. U věkové skupiny do třiceti let se módním zbožím uklidňuje 56 procent dotázaných.

V duchovních požitcích, jako je koupě nových knih, návštěva kina či divadla, nachází potřebný klid a mír 34 procent odpovídajících. O sedm procent méně se přiznalo k nadměrnější spotřebě sladkostí a čokolády, 22 procent si trápení vynahrazuje botami. Devatenáct pak skupováním kosmetických prostředků, 16 procent návštěvou kadeřnického salónu a o procento méně zásadní změnou barvy vlasů. Šperky a bižuterie hladí duše 11 procent příslušnic něžnějšího pohlaví, doplňky v průměru devíti. I zde však existují poměrně strmé rozdíly podle věku respondentek. O vyloženě zdobné předměty totiž projevují větší zájem účastnice, které ještě nepřekročily třicítku.

Zdroj: Plus

Reklama
Reklama

Komentáře

LEA (St, 19. 7. 2006 - 08:07)
Aj ja to tak robím, ale je to len náplasť, pretože problémy sa potom aj tak opakovane vynorujú. Najlepšie je nedorozumenia riešiť, ak sa to dá. Čo sa týka tovaru oblečenie ma vždy poteší, ale posledne som si dala bižutériu, ktorú som dostala ako darček od zásielkovej firmy a najprv som to nenosila. Zaujímavé pre mňa bolo, že mi to doslova pomáhalo, lebo som tým signalizovala sebe aj blízkym, že sa niečo deje.
Reklama